Ügyfélszolgálati rendszer: Tartsa kézben ügyfélszolgálatát!

Telefon, e-mail és SMS kezelése egy szoftverben

Ügyfélszolgálati rendszer

Hívások kezelése, hangrögzítés

Valós idejű információ a vezetők és munkatársak számára az ügyfélszolgálat működéséről.

Részletes statisztika a bejövő hívások eloszlásáról, megválaszolásáról és munkaidő mérésről.

Tömeges hívások könnyű kezelhetősége, adminisztrálása és követése.

Hibabejelentő, panaszkezelő űrlapok létrehozása forgatókönyvek és szkriptek alkalmazásával.

Hatékony kommunikáció telefonon, e-mailen és SMS-ben egy rendszeren belül

Kommunikáció több csatornán

Hatékony kommunikáció telefonon, e-mailen és sms-ben egy rendszeren belül ügyfeleivel és munkatársaival.

Nem csupán az ügyfélszolgálati munkatársak, hanem a teljes cég irodai telefonos kommunikációja integrálható a hatékonyabb működés érdekében.

Egyszerű kezelhetősége miatt a megoldásunk gyorsan bevezethető.

Valós idejű ügyfélszolgálat monitorozás

Statisztikák, integráció

Valós idejű felügyelet és statisztikák általi ügyfélszolgálat monitorozás.

Lehetőség van a zárva tartás, ügyelet, IVR-ben letett hívások operátori oldalon történő kezelésére is.

Integrálható ügyviteli, CRM, ERP szoftverek, ezáltal a rendszerben automatikusan azonosíthatók, priorizálhatók (normál, VIP ügyfél) a hívások.

Milyen megoldást kínálunk?

Hívások kezelése

Operátori felületünkön teljes körű információt biztosítunk, hogy egyszerűen, átlátható módon kezeljék a beérkező hívásokat.

– Nem fogadott, IVR-ben letett, zárvatartás alatt hívott rekordok megjelenítése
– Visszahívások kezelése, másik munkatársra kiosztása
– Munkatársak állapotának megjelenítése (ki van szüneten, vonalban, … mennyi ügyfél várakozik)
– Asztali készülékes vagy softphone üzemmód akár mellékenként eltérően
– Ügyfél és belsős telefonkönyv kialakítása
– Hívó fél azonosítása (kapcsolattartó szinten is)
– Operátori előzmények megjelenítése, hanganyag visszahallgatási lehetőség

Telefon, e-mail, sms és hibajegyek kezelése

Beállítható státuszok alapján nyomon követhető a nyitott, folyamatban lévő és megválaszolt e-mailes megkeresések.

– A beérkező e-mailek megfelelő ügyintézőhöz rendelhetők, aki az adott e-mail felelőse lesz
– E-mailek mappákba történő rendezése által a visszakereshetőség is egyszerűsödik
– Előre megírt sablon válaszok a gyors és hatékony ügyintézéshez
– Tömeges vagy egyedi e-mail, sms kiküldési lehetőség
– Hibajegyek (ticketek) létrehozása, feldolgozása a különböző csatornákon beérkező megkeresésekhez, ügyekhez
– sms-ek kezelése, ütemezése

Headset vagy asztali készülékes használat

Headset-es vagy teljes értékű asztali készülék működtetése, vagy ezek kombinációja, akár munkaállomásonként eltérően is

– Asztali készülék használata esetén a hívások fogadása a klasszikus módon, a telefonkészüléken történik, mindemellett a rendszer minden funkciója változatlanul elérhető

– Ideális megoldás RDP (Távoli asztali kapcsolat) használata esetén

– Ajánlott olyan cégek esetében, ahol más feladatokat is el kell látnia a munkatársnak, így nem megvalósítható a headset folyamatos használata (pl. személyes ügyfélszolgálat, általános irodai munka)

Szkriptek és folyamatok kezelése

Egyedi űrlapok, folyamatok segítségével a teljes hívási folyamat lekezelhető, adatok rögzíthetőek.

– Összetett szkriptelési rendszer
– Információ gyűjthető az érdeklődési körről (pl. ajánlatkérés adott termékről)
– Panaszkezelési űrlapok kialakítása
– Egyedi folyamatok biztosítása

Minden, ami a jó döntéshez kell!

Wallboard kialakítása

Wallboard kialakítása az ügyfélszolgálati rendszerben

Ügyfelenként teljes eseménytörténet

Híváskezelési és operátori statisztikák

Híváskezelési és operátori statisztikák az ügyfélszolgálati szoftveren belül

Szolgáltatási szint statisztika

Az Ön igényeire figyelünk!

Komplex funkcionalitás, egyszerű kezelhetőség

KKV támogató megoldások

Ügyfeleink között megtalálható számos KKV cég, ismerjük a nehézségeiket, és igyekszünk számukra is megfelelő megoldásokkal szolgálni.

Tudjuk, hogy sok esetben nincs külön munkatárs supervisori feladatok ellátására, így igyekeztünk jóval több funkcionalitást biztosítani kliens oldalon is. (Pl. saját beszélgetések visszahallgatása, előzmények, telefonkönyv, kövess mobilon, fejlett és szűrhető manuális tárcsázás.)

Valódi rendszertámogatás

Gyors, szakmailag felkészült és segítőkész helpdesk-kel rendelkezünk. Pontosan tudjuk, hogy több feladatot kell vállalnunk egy informatikai rendszer szolgáltatásán túl.

A kiváló ügyfélélményt 30-40%-ban a rendszer támogatásának minősége határozza meg. Lehet összetett, komplex rendszereket készíteni, de ha nincs megfelelő szintű szakmai támogatás hozzá, akkor az csak „döcögősen” fog működni.

Ügyfeleink

Hiszünk abban, hogy az elégedett ügyfélnél nincs jobb ajánlás

Alakítsa ki velünk vállalkozása sikeres ügyfélszolgálatát!

200+ ügyfél, 15+ év szakmai háttér,  300 000+ hívás kezelése naponta

Segítőkész szakmai támogatás, beruházási költségek és hűségidő nélkül, felhő alapokon

Írjon nekünk, munkatársaink készséggel állnak rendelkezésére!